مقاله وبلاگ

فارکس کاران دیکر نگرانی برای انجام معاملات خود در سال جدید ندارند

اسفند ۱۸, ۱۴۰۱, نویسنده: ۰ نظر

فارکس کاران دیکر نگرانی برای انجام معاملات خود در سال جدید ندارند در ایران به‌دلیل تحریم‌ها، ترید کردن در بازارهای بزرگ سرمایه مانند فارکس برای ایرانیان ممکن نیست. افرادی که به فعالیت در این بازار علاقه دارند، باید از سرور مجازی معاملات فارکس استفاده کنند.  با این سرورها افراد داخل ایران می‌توانند مانند سایر افراد در کشورهای دیگر، بدون هیچ محدودیتی از حساب‌های بانکی خارجی همچون پی پال، تریدینگ، کار در فریلنسر و.. استفاده کنند.

فارکس کاران دیکر نگرانی برای انجام معاملات خود در سال جدید ندارند علاوه‌بر فعالیت در بازار فارکس، از این سرورهای مجاز می‌توانند برای فعالیت در یوتوب، گوگل و… بهره ببرند، ازاین‌رو می‌توانیم بگوییم خرید سروهای مجازی پرسرعت یکی از مهم‌ترین ابزارهای موردنیاز هر کاربر ایرانی است که می‌خواهد تحریم‌ها را دور بزند و کسب درآمد کند. با خرید سرور مجازی معاملات فارکس، یک آی‌پی ثابت در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌گیرد که هیچ‌وقت تغییر نمی‌کند.

در ادامهٔ این مقاله شما را با بهترین سرورهای مجازی آشنا خواهیم کرد.

سرور مجازی معاملات فارکس چیست؟

فعالیت در بازار فارکس بسیار پرسود است، به همین دلیل افراد زیادی به سرمایه‌گذاری در این بازار علاقه‌مند شده‌اند، اما ترید کردن در این بازار برای ایرانیان محدودیت‌هایی دارد و به همین دلیل نیازمند ابزارهای خاصی است.

یکی از این ابزارها، سرور مجازی معاملات فارکس است. به کمک این سرورهای مجازی شما می‌توانید تحریم‌ها را دور بزنید و با خیالی راحت در بازار فارکس فعالیت کنید. این سرورهای مجازی دارای آی‌پی‌های ثابت هستند که در حین انجام معاملات تغییر نمی‌کنند.

درواقع این سرورهای مجازی به شما کمک می‌کنند تا یک آدرس آی‌پی ساختگی در خارج از ایران داشته باشید. با این آی‌پی، شما به صرافی‌های خارجی نشان می‌دهید که در خارج از ایران هستید و به این شکل تحریم‌ها را دور می‌زنید.

شاید با خود فکر کنید که این کار را می‌توان به کمک فیلترشکن‌ها نیز انجام داد؛ بله این کار با فیلترشکن هم امکان‌پذیر است، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که VPNها هر بار یک آی‌پی متفاوت به شما می‌دهند و این برای فعالیت در بازارهای سرمایه و کسب درآمد بسیار پرریسک است، زیرا شما مجبور هستید هر بار سرور خود را عوض کنید و این باعث می‌شود که کارگزاری‌ها متوجهٔ تغییر آی‌پی شما شوند و حساب شما را مسدود کنند.

علاوه‌بر این مورد، فیلترشکن‌ها یا همان VPNها، سرعت کندتری دارند و برای انجام معاملات گزینهٔ مناسبی نیستند. بهترین و امن‌ترین راه برای معامله در بازار فارکس، استفاده از سرور مجازی معاملات فارکس است.

سرور مجازی معاملات فارکس چیست؟

سرور مجازی معاملات فارکس چیست؟

مزایای استفاده از سرور مجازی فارکس

استفاده از سرور مجازی مزایای بسیار خوبی برای ایرانیان دارد. کاربران ایرانی می‌توانند با خرید سرور مجازی گرجستان، سرور مجازی آلمان یا سرور مجازی ترکیه، از کلیهٔ مزایای این سرورهای مجازی برخوردار باشند.

استفاده از این سرورهای مجازی قدرتمند این امکان را برای ایرانیان فراهم می‌کند که با خیالی راحت و بدون هیچ محدودیتی، از انواع حساب‌های بانکی خارجی نظیر پی پال، تریدینگ و… استفاده کنند. ازجمله مزایای خرید سرور مجازی معاملات فارکس می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تغییر آی‌پی سرورهای داخل ایران به یک سرور خارج از کشور

همان‌طور که به آن اشاره کردیم، کاربران ایرانی برای فعالیت در بازار فارکس، باید تحریم‌ها را دور بزنند، یعنی هر سروری که آی‌پی آدرس آن مربوط به کشور ایران باشد، باید در بروکرها یا صرافی‌های خارجی مسدود شود و اجازهٔ فعالیت به آن‌ها داده نمی‌شود، به همین دلیل کاربران ایرانی باید از یک سرور مجازی استفاده کنند و از این طریق به صرافی‌ها نشان دهند که از کشور دیگری فعالیت می‌کنند.

ازجمله بهترین و قدرتمندترین سرورهای مجازی برای ایرانیان می‌توانیم به سرور مجازی ترکیه، سرور مجازی گرجستان و سرور مجازی آلمان اشاره کنیم. این سرورهای مجازی یک آی‌پی ثابت در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهند، به همین دلیل کاربران ایرانی نیازی نیست که نگران تغییر آی‌پی خود در حین انجام معاملات باشند. با این روش صرافی‌های خارجی نیز متوجهٔ فعالیت ایرانیان نمی‌شوند و حساب آن‌ها را مسدود نمی‌کنند.

  • سرعت بالای اینترنت سرورهای مجازی

یکی دیگر از نیازهای اساسی معامله‌گرها برای فعالیت در بازار فارکس و انجام معاملات پرسود، دسترسی به اینترنت پرسرعت است. سرور مجازی معاملات فارکس باید از سرعت بالایی برخوردار باشد. در غیر این صورت، ممکن است زمانی که تریدرها در حال انجام یک معاملهٔ پرسود هستند، به‌دلیل قطع‌شدن اینترنت، ارتباط آن‌ها با سرور قطع شود و معامله به‌طور کامل انجام نشود. به‌این‌ترتیب فرصت‌های خوب معامله از دست می‌رود. سرورهای مجازی ترکیه، آلمان و گرجستان جزو سرورهای هستند که سرعت اینترنت آن‌ها بسیار بالاست و قطعی اینترنت ندارند.

شایان ذکر است که کاربران ایرانی بدون استفاده از سرورهای مجازی و تغییر آی‌پی، نباید در فارکس فعالیت کنند. در غیر این صورت احتمال مسدودشدن حساب آن‌ها بسیار زیاد است.

  • تأمین امنیت اطلاعات

یکی دیگر از مزایای خوب سرورهای مجازی، تأمین امنیت اطلاعات تریدرهای است که در بازار فارکس فعالیت می‌کنند. سرمایه‌گذارانی که به‌طور حرفه‌ای در این بازار فعالیت می‌کنند، ممکن است دارایی‌های زیادی را در حساب خود داشته باشند. در این صورت‌مسئله، حفظ امنیت دارایی آن‌ها بسیار مهم است و در صورت عدم توجه به مسائل امنیتی، خطر ازدست‌رفتن سرمایهٔ آن‌ها بسیار زیاد است.

مسئله امنیت در سرورهای مجازی فارکس بسیار پیچیده‌تر و سخت‌تر از انجام معاملات در صرافی‌های فیزیکی است، به همین دلیل افرادی که درزمینهٔ امنیت شبکه اطلاعات کافی ندارند، باید از سرورهای مجازی معتبر برای حفظ امنیت دارایی‌های خود استفاده کنند. شرکت‌های معتبر ارائه‌دهندهٔ سرور مجازی بروکر و هاستینگ همواره می‌کوشند تا امنیت حساب کاربران خود را تأمین کنند و از دارایی آن‌ها محافظت کنند.

  • پشتیبانی قوی

از دیگر مزایای خوبی که سرورهای مجازی دارند، می‌توانیم به پشتیبانی قوی آن‌ها اشاره کنیم. گاهی اوقات ممکن است که کاربران در استفاده از سرور دچار مشکل شوند، در این صورت بهترین کار کمک‌گرفتن از تیم پشتیبانی سرور مجازی است.

در برخی مواقع نیز ممکن است اشکالاتی در خود سرور به وجود بیاید و دسترسی کاربران به سرور را مختل کند. در این مواقع نیز وظیفهٔ تیک پشتیبانی است که ایرادات موجود را برطرف کند. در صورت عدم وجود یک تیم پشتیبانی قوی و حرفه‌ای، ممکن است کاربران با مشکلات زیادی در استفاده از سرورهای مجازی مواجه شوند.

شرکت‌های معتبری که درزمینهٔ ارائه خدمات سرورهای مجازی و هاستینگ فعالیت می‌کنند، تیم پشتیبانی بسیار قوی و مجربی دارند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکلت کاربران خود رسیدگی می‌کنند، ازاین‌رو می‌توانیم بگوییم که کاربران ایرانی باید قبل از خرید یک سرور مجازی، اطلاعات خوبی درمورد تیم پشتیبانی آن سرور کسب کند. در غیر این صورت، ممکن است در آینده این موضوع برای آن‌ها مشکلات بزرگی به همراه داشته باشد.

سرورهای مجازی ترکیه، گرجستان و آلمان بهترین گزینه برای استفادهٔ ایرانیان هستند. این سرورهای مجازی دارای تیم پشتیبانی بسیار قوی هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی مشکلات کاربران خود را برطرف می‌کنند.

مزایای استفاده از سرور مجازی فارکس

مزایای استفاده از سرور مجازی فارکس

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که سرور مجازی معاملات فارکس یکی از ابزارهای مورد نیاز کاربران ایرانی است تا بتوانند در بازار فارکس فعالیت کنند. به کمک سرور مجازی بروکر، کاربران ایرانی می‌توانند آی‌پی سرور خود را تغییر دهند و از این طریق تحریم‌ها را دور بزنند. بدون استفاده از یک سرور مجازی معتبر، امکان فعالیت در بازار فارکس برای ایرانیان وجود ندارد. بهترین و معتبرترین سرورهای مجازی دارای مزایایی همچون سرعت بالا، امنیت اطلاعات، تغییر آی‌پی و… هستند.

بهترین سرورهای مجازی برای استفادهٔ کاربران ایرانی سرور مجازی ترکیه، سرور مجازی گرجستان و سرور مجازی آلمان است.

آرزو امیری

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.