مقاله وبلاگ

۶ راهکار عملی افزایش بازدید عکس‌ها و ترافیک ورودی سایت

آبان ۴, ۱۳۹۸, نویسنده: ۰ نظر

۶ راهکار عملی افزایش بازدید عکس‌ها و ترافیک ورودی سایت

اگر در گذشته به جستجوی Google Image برای اهداف SEO فکر کرده اید اما هرگز به آن توجه نکرده اید، اکنون بهترین فرصت شما برای سرانجام حمله به این منبع ترافیکی عالی است. در این مقاله، من به اهمیت استفاده از جستجوی تصویر برای هدایت ترافیک به وبلاگ شما، و همچنین چگونگی انجام این کار به راحتی می پردازم. جستجوی تصویر را نباید نادیده گرفت.
با وجود اینکه فیس بوک در حال شروع به رقابت با گوگل به عنوان موتور جستجو می باشد، اما هنوز هم نه تنها تعداد بسیاری از جستجوها بیش از آنچه در فیس بوک باشد در گوگل انجام می شود، بلکه تعداد جستجوهای تصویر Google نیز 40 برابر بیشتر از جستجوهای فیس بوک است.
خلاصه اینکه، جستجوی Google Image برای وبلاگها اهمیت دارد. و از آنجا که تصاویر احتمالاً در هر صفحه وب سایت شما وجود دارد، با بهینه سازی آن بیشترین بهره را می برید. بهینه سازی تصویر از بسیاری جهات ، از جمله زمان بارگذاری سریعتر صفحه، به شما سود می رساند. همچنین پیدا کردن افراد برای شما آسانتر می شود. ما در اینجا ۶ راهکار عملی افزایش بازدید عکس‌ها و ترافیک ورودی سایت را به شما یادآوری میکنیم.

راهکارهای عملی افزایش بازدید عکس‌ها و ترافیک ورودی سایت

راهکارهای عملی افزایش بازدید عکس‌ها و ترافیک ورودی سایت


ترفندهای برتر برای بازدید از وبلاگ خود با استفاده از جستجوی Google Image

1.  تصاویر خود را نامگذاری کنید:

اگر در حال حاضر تعداد زیادی تصاویر در سایت خود دارید، با این که زمان می برد اما ارزش آن را دارد که همه آنها را مرور کنید و نام آنها را تغییر نام دهید.
وقتی برای اولین بار تصویری را در وب سایت خود بارگذاری می کنیم ، معمولاً نامی پیش فرض دارد که چیزی شبیه IMG_555859 است. این نه تنها یافتن تصویر را برای شما دشوار می کند، بلکه باعث می شود Google نتواند بداند که با آن چه کار کند.
Google زمینه ای را از شما می خواهد تا خزندگان آن بتوانند موضوع تصویر را درک کنند. هنگامی که این موضوع را درک کرد، می تواند تصویر را به طور مناسب مرتب کرده و آن را با کاربرانی که به دنبال اطلاعات شما هستند مطابقت دهند.
قبل از بارگذاری هر تصویر، ابتدا آنها را تغییر نام دهید. بیایید بگوییم که آنها تصویری از فوتبالیست کریستیانو رونالدو را گفتند. شما می توانید آن را به سادگی “کریستیانو-رونالدو-فوتبالیست” نامگذاری کنید.
همه نام پرونده های شما باید کوتاه ، تا حدی ، دقیق باشند و باید یک کلید واژه برای سئو مناسب را شامل شوند.

2.  برچسب های alt خود را بهینه کنید:

به همان اندازه که نامگذاری تصاویرتان مهم است، شما همچنین باید در بهینه سازی برچسب های alt خود با متن مناسب و دوست داشتنی برای SEO کار کنید. خود گوگل اهمیت متن alt را بیان کرده است.
یک برچسب alt که محتوای هر یک از تصاویر شما را توصیف می کند. در صورت بارگذاری تصویر به هر دلیلی ، کاربران در عوض یک کادر تصویری را مشاهده می کنند که حاوی برچسب alt است. این به آنها اجازه می دهد تا بدانند چه چیزی در تصویر بوده است ، و همچنین تلاش های سئوی شما را هنگام استفاده از کلمات کلیدی تقویت می کند. وقتی شخصی به جستجوی تصویری مربوط به شما بپردازد، شانس خوبی دارد اگر در استفاده از کلمات کلیدی مناسب در برچسب alt شما، آن را در نتایج جستجوی Google Image  پیدا کند. Google از اطلاعاتی که به آنها می دهید از طریق برچسب alt استفاده می کند تا براساس آن رتبه بندی شود.

راهکارهای عملی افزایش بازدید عکس‌ها و ترافیک ورودی سایت

راهکارهای عملی افزایش بازدید عکس‌ها و ترافیک ورودی سایت

3.  زیرنویس ها را اضافه کنید:

افراد مقالات را اسکن می کنند. بعضی اوقات، آنها عنوان های زیر تصویر را بیشتر از خود مقاله می خوانند. به این ترتیب ، زیرنویس هایی که همراه با یک تصویر چشم نواز هستند می توانند یک خواننده را به بازی بازگردانند به شرط آنکه به اندازه کافی قانع کننده باشند.

برای اهداف جستجوگرها ، زیرنویس ها از این جهت اهمیت دارند که: الف) آنها به جستجوی Google Image زمینه بیشتری در مورد یک تصویر می دهند ، و ب) راهی عالی برای کشیدن کلمات کلیدی بیشتر در پست شما بدون نیاز به اضافه کردن شرح به هر تصویر.  اگر یک صفحه دارای تصاویر زیادی باشد ، نوشتن شرح تصاویر بیش از حد ممکن است خواننده را آزار دهد.

4. برای تصاویر اصلی و ایستا پرداخت کنید:

برای وبلاگ ها، هدف باید استفاده از تصاویر بصری جذاب باشد. تصاویر خوب توجه می کنند. اگر تصویری چشم نواز با انتشار پستی در رسانه های اجتماعی همراه باشد، ده برابر فرصت بهتر برای خواندن وجود دارد. این می تواند ابتلا به ویروس را افزایش دهد و این باعث افزایش ترافیک می شود.
گاهی وسوسه می شوید از عکس های رایگان برای وبلاگ خود استفاده کنید. اما همانطور که می دانید، اینها همیشه بهترین نیستند.
فقط این را از خود بپرسید: اگر برای مشاوره در مورد چیزی در رسانه های اجتماعی مشغول هستید، آیا می خواهید پست وبلاگ را با تصویر چشم نواز، بسیار اصیل باز کنید یا قصد دارید پست وبلاگ را با همان تصویر کلی با وضوح ضعیف باز کنید.

راهکارهای عملی افزایش بازدید عکس‌ها و ترافیک ورودی سایت

راهکارهای عملی افزایش بازدید عکس‌ها و ترافیک ورودی سایت

5. تصاویر را به درستی مقیاس کنید:

مقیاس کمی از موضوع در بین بازاریابان تازه وارد است که ممکن است از چگونگی تأثیر سرعت صفحه بر سئو آگاهی نداشته باشند. اگر صفحات شما برای بارگیری بیش از حد طولانی طول بکشد، می تواند به شدت بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد. و یکی از بزرگترین دلایل صفحه کند، بارگذاری کند تصاویر بزرگ است.
اگر می توانید صفحات خود را سریعتر بارگیری کنید، بازدید از گوگل و ایندکس کردن آنها را برای گوگل بسیار آسان می کند. سپس، می تواند رتبه بهتری را کسب کند.
البته اکنون این سؤال مطرح می شود: بهترین اندازه تصویر برای یک وبلاگ چیست؟
مهمترین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که حوزه محتوای وبلاگ شما چقدر بزرگ است. اگر عرض آن 690 پیکسل است ، شما نمی خواهید یک اندازه بزرگتر از آن اندازه بگیرید. اگر این کار را انجام دهید، کوچک خواهد شد. بنابراین نه تنها باعث کاهش زمان بارگذاری شما می شود بلکه از نظر حسی هم بد به نظر می رسد.
همچنین ایده برای ذخیره کلیه JPEG ها به دلیل بیش از 85٪ از کیفیت بهتر است. برای فشرده سازی مناسب ، از ابزاری مانند TinyPNG یا ShortPixel استفاده کنید.

6. نقشه سایت تصویر بسازید:

سرانجام، این یکی از اصطلاحات فنی تر از آنچه در واقع است به نظر می رسد. نقشه سایت اگر بخواهید شانس یافتن در جستجوی تصویر Google را بهبود بخشید ، مهم است زیرا خزندگان Google ممکن است گاهی اوقات اولین بار تصاویر شما را از دست ندهند. در این صورت ، نقشه سایت می تواند اطمینان حاصل شود که آنها دیده می شوند. این امر به ویژه در مورد تصاویری که از طریق فرم های جاوا اسکریپت قابل دسترسی هستند صادق است.
چندین ابزار رایگان ژنراتور نقشه سایت وجود دارد که می توانید از طریق اینترنت برای ارسال تصاویر خود از آنها استفاده کنید. اگر از WordPress استفاده می کنید ، می توانید از افزونه نقشه سایت XML برای تصاویر Google XML خود استفاده کنید.
در این ارسال ، موضوع تصویر ، هر شرح ، نوع تصویر ، عنوان آن ، مجوزها و مکان آن درج شده است.
تصویر وبلاگ خود را کامل کنید.
مراجعه به وبلاگ خود از طریق جستجوی تصویر نسبتاً ساده است و برخلاف سایر فعالیتهای SEO شما ، تلاش زیادی لازم نیست. از این نکات استفاده کنید و به یاد داشته باشید که هر بار که اضافه کنید ، تصاویر خود را بهینه کنید. باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد!

راهکارهای عملی افزایش بازدید عکس‌ها و ترافیک ورودی سایت

راهکارهای عملی افزایش بازدید عکس‌ها و ترافیک ورودی سایت

مریم ممتاز

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.