مقاله وبلاگ

آموزش آپلود فیلم در یوتیوب با VPS

اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱, نویسنده: ۰ نظر

آموزش آپلود فیلم در یوتیوب با VPS یوتیوب یک شبکه اجتماعی مبتنی بر اشتراک ویدئو بین المللی و معروف است که توسط گوگل خریداری شده و فعالیت می کند. این شبکه اجتماعی در حال حاضر میلیون ها کاربر از تمام جهان دارد و هر روز میلیون ها ویدئو ی جدید در زمینه های مختلف قرار می گیرد و میتوانند کسب درامد از یوتیوپ کنند.

سایت YouTube به عنوان سایت پیشرو در ارائه خدمات در قالب یک شبکه اجتماعی قدرتمند و گسترده با پشتیبانی تیم توسعه گوگل و سرور های قدرتمند این شرکت توانسته نیاز های کلیه مخاطبان را در سال های فعالیت خود برطرف کند لذا تمامی شرکت های بزرگ و افراد مطرح در زمینه های مختلف در این شبکه اجتماعی فعال هستند و اولین ویدئو های مهم خبری نیز در این شبکه اجتماعی منتشر می شود. برای بسیاری از مدیران شبکه های اجتماعی و یا وب مستران ایرانی یوتیوب یکی از سایت های مرجع برای دسترسی به ویدئوهای با کیفیت و دست اول است.

آموزش آپلود فیلم در یوتیوب با VPS، سایت هایی متعددی برای دانلود از یوتیوب وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها از یوتیوب دانلود کنید ولی تجربه ما برای کار با این سایت ها مشخص کرده است این عبارت تنها یک شعار است و این سایت ها تنها به درآمد از نمایش تبلیغات مختلف در صفحات خود فکر می کنند. این ثبیل سایت ها که معمولا بعد از مدتی شناسایی شده و از کار می افتند و یا از آن ها شکایت می شود با استفاده از ابزار های مختلف اقدام به دانلود از یوتیوب می کنند که مشکلات و قطعی های زیادی دارند و برای اینکه مشکل این موضع حل شود باید از سرور مجازی استفاده کنید.

سرور مجازی یک کامپیوتر همیشه روشن و با دسترسی به اینترنت پر سرعت دیتاسنتری است که در سرور های خارج از کشور، می توانید به تمامی سایت های اینترنتی که برای کاربران ایرانی در دسترس نیستند دسترسی داشته باشید. سرور مجازی دانلود از یوتیوب امکان نصب تمامی سیستم عامل های ویندوز و لینوکس را داراست ولی هر کدام از سیستم عامل ها امکاناتی را به شما خواهند داد که با توجه به زمینه فعالیت شما و نیاز هایی که دارید قابل انتخاب هستند.

آموزش آپلود فیلم در یوتیوب با VPS - ایران وی پی اس

آموزش آپلود فیلم در یوتیوب با VPS – ایران وی پی اس

 

آموزش دانلود و آپلود از یوتیوب با سرور مجازی

آموزش آپلود فیلم در یوتیوب با VPS که به YouTube Download VPS هم معروف است یک سرور مجازی خارج از کشور با سیستم عامل لینوکس و یا ویندوز است که کاربران ایرانی را قادر به دانلود مستقیم، نامحدود و بدون واسطه از سایت پر طرفدار Youtube و دیگر سایت های معروف اشتراک ویدئو، موزیک و فایل های تصویری که در خارج از کشور قرار دارند و ایران در لیست تحریم این کشور ها قرار گرفته است می کند. با سرور مجازی دانلود از یوتیوب با تمامی محدودیت و تبلیغاتی که یوتیوب حتی برای کاربران خارج از کشور نمایش می دهد خداحافظی کنید و به بزرگترین آرشیو ویدئو و موزیک در کل اینترنت دسترسی نامحدود داشته باشید.

با استفاده از سرور مجازی یا VPS شما به اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت با آی پی اختصاصی خود دسترسی خواهید داشت و امکان نصب برنامه های مختلف جهت دانلود از یوتیوب و یا حتی ویرایش فایل ها و آپلود آن ها بر روی سایت ها و یا شبکه های اجتماعی را خواهید داشت.

در حال حاضر برنامه های مختلفی برای دانلود از یوتیوب وجود دارند که برای سیستم عامل ویندوز از معروف ترین آن ها می توان برنام های VDownloader – 4K Video Downloader – Free download manager – WinX YouTube Downloader – VideoProc – YouTube Downloader HD – Internet Download Manager را نام برد. البته این برنامه ها هم محدودیت های خود را دارند و برای کاربران مبتدی استفاده از آن ها توصیه می شود. برنامه اصلی برای دانلود از یوتیوب برنامه youtube-dl است که محیط گرافیکی ندارد و با وارد کردن دستورات می توانید به راحتی ویدئو ها را با کیفیت های مختلف به همراه زیرنویس به زبان مورد نظر دانلود کنید.

سرور شما باید حتما در خارج از کشور و ترجیحا کشور های اروپایی قرار گرفته باشد که بهترین سرعت و کیفیت را در این زمینه به شما بدهد. مورد بعد اینکه  اگر سرور شما ویندوز باشه به صورت آنلاین از طریق Remote Desktop وصل میشوید به سرور و اگر سرور شما لینوکس باشه از طریق ssh به سرور وصل میشوید.

آموزش دانلود و آپلود از یوتیوب با سرور مجازی - ایران وی پی اس

آموزش دانلود و آپلود از یوتیوب با سرور مجازی – ایران وی پی اس

آرزو امیری

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.