مقاله وبلاگ

آشنایی با سرور مجازی ترید

بهمن ۲۰, ۱۴۰۰, نویسنده: ۰ نظر

آشنایی با سرور مجازی ترید VPS مخفف Virtual Privatr Server و به معنی سرور مجازی است. سرور مجازی هم یعنی سروری که شما از راه دور به آن دسترسی دارید و می‌توانید از امکانات منابعش استفاده کنید.

سرور مجازی ترید با آی پی ثابت یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از ایجاد مشکل در انجام معاملات بورس خارجی مثل بایننس و فارکس است. خرید vps ترید به این دلیل که ip ایران در صرافی‌های آنلاین غیر مجاز بوده و در لیست کشورهای تحریم شده هستیم، مانع از مسدود شدن اکانت شما خواهد شد. بسیاری افراد بجای استفاده از سرور مجازی ترید، از VPN های رایگان یا پولی در بایننس و فارکس استفاده می‌کنند تا از این مشکل جلوگیری کنند. اما به دلیل تغییر مداوم آی پی این روش هم پاسخگو نیست و می‌تواند موجب بسته شدن اکانت شود.

وقتی سرور مجازی ترید می‌خرید، انگار که پشت یک کامپیوتر در یک کشور دیگر نشسته‌اید. اینطوری از اینترنت پرسرعت آن‌ها استفاده می‌کنید و محدودیت‌هایی مثل تحریم و فیلترینگ هم ندارید. با این حساب، برای اینکه بایننس و و یا برای سرور مجازی ترید حساب‌تان را نبندد یا سرعت اینترنت در فارکس به شما ضرر نزند، بهتر است که VPS تهیه کنید.

ابتدا به سراغ واژه ترید(Trade) که به معنی تجارت کردن است می‌رویم. منظور از ترید که این روزها زیاد نام آن را می‌شنویم انجام معاملات در بازار بورس و سرمایه گذاری است. چه بورس داخل کشور که زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار است و چه بازارهای جهانی مثل بایننس و فارکس که در آن سوی مرزها فعالیت دارند. شما با ثبت نام در این بازارهای آنلاین که با نام صرافی شناخته می‌شوند، قادر خواهید بود هر سهمی که در هر بازار معامله می‌شود را خرید و فروش کنید.

در صورتی که قصد خرید VPS برای سرور مجازی ترید(بایننس) را دارید، بهتر است به چند نکته توجه کنید:

  • میزان امکانات و منابعی که مد نظرتان است را مشخص کنید.
  • سابقه شرکت هاستینگ را در ارائه خدمات بررسی کنید.
  • از شرکتی خرید کنید که پشتیبانی خوبی دارد و سریع مشکلات احتمالی را برطرف می‌کند.
  • با توجه به توضیحاتی که دادیم، انتخاب کنید که سرور ایرانی می‌خواهید یا خارجی.
  • سابقه دیتاسنتر را از نظر امنیت بررسی کنید.
  • قابلیت استفاده از سرور با موبایل
آشنایی با سرور مجازی ترید-ایران وی پی اس

آشنایی با سرور مجازی ترید-ایران وی پی اس

کاربرد سرور مجازی برای ترید

دو مشکل اساسی برای بازارهای مالی وجود داشت. یکی مربوط به مشکلات اینترنت و پینگ فوق العاده بد بود و دیگری مربوط به مشکلات تحریم که برای ما ایرانیان در بازارهای بین‌الملل وجود دارد. با خرید سرور مجازی ترید می‌توانید این مشکلات را برطرف کنید.

بازگو کردن دوباره مشکلات به ساختار این نوع سرور پرداخته و شما را با کاربرد آن آشنا می‌کنم.

  • کاربرد اول: انجام سریع معاملات با سرعت بالا

مطمئنا می‌دانید که سرعت و کیفیت اینترنت در کشورهای دیگر همچون آلمان، فرانسه، آمریکا، کره جنوبی، امارات متحده عربی و بیش از ده‌ها کشور دیگر، بسیار بالاتر و با کیفیت‌تر از سرعت اینترنت در ایران است. با اینکه بر خلاف بورس ایران محدودیت زمانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود ندارد، اما پیش بینی اشتباه می‌تواند باعث شود که با قیمت مناسبی نتوانید خرید یا فروش کنید. خیلی از افراد با هدف نوسان گیری سرمایه خود را افزایش می‌دهند. یعنی سهمی را برای مدت کوتاه مثل یک هفته با کمترین قیمت موجود خریداری کرده و آن را با بالاترین قیمت ممکن به فروش می‌رسانند. به دلیل نوسان بالای ارزهای دیجیتال، شاید پیش بینی شما از حداقل و حداکثر قیمت درست از آب در نیامده و بخواهید سفارش خرید یا فروش را لغو کنید. اما همین که بخواهید دست به کار شوید بخاطر کیفیت بد اینترنت شانس لغو سفارش را از دست بدهید.

  • کاربرد دوم: دور زدن تحریم بایننس و صرافی‌های آنلاین بین المللیکاربرد سرور مجازی ترید بایننس به دور زدن تحریم‌های ایران نیز برمی‌گردد. شناسایی کاربران ایرانی برای بایننس و سایر بازارهای مالی کاری بسیار ساده است. آنها می‌توانند به روش‌های زیر شما را در صورتی که از ایران انجام معامله می‌کنید شناسایی کنند:
    • شناسایی از طریق ip کاربر
    • شناسایی از طریق لوکیشن(در صورت دادن دسترسی لوکیشن به برنامه)
    • شناسایی از طریق سیم کارت(در صورت داشتن دسترسی اپلیکیشن)

    آشنایی با سرور مجازی ترید در واقع مثل این است که یک کامپیوتر را در کشور دیگری با آی پی ثابت خریداری کردید، ولی از ایران به آن دسترسی دارید. البته با این تفاوت که خبری از نمایشگر نیست و با توجه به اینکه از طریق رمز و نام کاربری در دسترس است، فرد دیگری به آن دسترسی ندارد. پس صرافی چطور قادر به شناسایی شما به عنوان یک معامله‌گر ایرانی است؟ تقریبا راهی وجود ندارد، مگر اینکه خود شما با اهمال کاری سوتی دهید.

 

سرور مجازی ترید بهترین روش برای دور زدن تحریم صرافی های ارز های دیجیتال مانند: کوکوین، بیت استمپ، بایننس و … است. با توجه به بررسی که روی کاربرد سرور مجازی ترید انجام دادیم، پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد انجام جدی معاملات برای خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید هیچگاه ریسک نکنید و با IP کشور ایران از این صرافی‌ها استفاده نکنید. حتی در حالتی که از مرورگر ناشناس، VPN با آی‌پی ثابت و… استفاده کنید. چرا که یکی از مشکلات موجود برای شناسایی شدن نیز قطعی vpn است. وقتی شما درون سایت یا برنامه این صرافی ها هستید، اگر به هر دلیل اینترنت برای لحظاتی قطع شود، ip ایران توسط این صرافی شناسایی خواهد شد.

کاربرد سرور مجازی برای ترید-ایران وی پی اس

کاربرد سرور مجازی برای ترید-ایران وی پی اس

 

آرزو امیری

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.